ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

شروع اینجا

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ق.ظ

سلام
شروع اینجا با پایان یه وبلاگ دیگست
اینجا دقیقا نمی دونم چندمین وبلاگمه ولی دلم برای وبلاگ قبلی تنگ میشه خیلی 
می خواستم کلا دیگه ننویسم اما نشد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷

نظرات  (۳)

منم وبلاگ قبلیم توی بلاگفا بود که پاک شد...
عاشق وبم بودم...:(
این وبمو تازه درست کردم...
پاسخ:
نه من میهن بلاگ بودم و وبلاگ قبلیم هنوز بازه
منم بعد از بلاگفا میهن بلاگ درس کردم ولی خوشم نیومد ازش...
اومدم بلاگ...میهن بلاگمم همین جوری مونده به امان خدا...:)
پاسخ:
من سه چهار سال اونجا بودم و 
 عاشق وبلاگم ولی بنا به دلایلی :(
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۹ حسین مداحی
نوشتن شاید راهی برای کم رنگ کردن غم ها و درد ها باشد
خوب نوشتن راهی برای ریشه کن کردن آنهاست
این روزها،مردم چاره ای جز نوشتن ندارند
پس...
ننوشتن هنر است!
روز اگر توانستم بدون نوشتن زندگی بگذرانم و این حیات واهی را به سرانجام برسانم آن روز است که باید دست خودم را ببوسم و با شوق به خود بگویم،
هنرمند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">