ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

إنا لله وإنا إلیه راجعون

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ق.ظ

سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه آزمون سراسری سال 94 را تا اول مرداد ماه اعلام می کند. :) 

پ ن : اصلا نمی دونم باید شاد باشم یا ناراحت.....

نظرات  (۹)

۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۵ میرزا قلمدون
از آخرین روزهای شادی بخوبی استفاده کن!!
می تونی هم هردوش باشی. یعنی هندوانه و ماه عسل رو با هم ببین!
پاسخ:
من فقط خندوانه میبینم
وااااااااای استرس گرفتم مریم...
دعا کن واسم...
پاسخ:
محتاجم خودم شدید به دعا :)
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۱ حسین مداحی
من که برام فرقی نمیکنه.
پاسخ:
من خیلی برام فرق داره چون خیلی تلاش کردم براش
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۲ دختر حــَوا :)
ایشالا که خیره :) 
من برات دعا میکنم
پاسخ:
ممنون
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۵ حسین مداحی
اتفاقا برعکس شما من اصلا تلاش نکردم.
اصلا
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۰ فرزانه رهبر
سلام عزیزم
شاد باش ایشالا قبول میشی
منتظرتم بیای وبم :)

من استرسم برای نتیجش از خودش بیشتره ههههه
پاسخ:
من نمی دونم یادم نیست
اگ تلاش کردی بهش میرسی و قبول میشی


ایشالا قبول شی
وای یعنی تا 6روز دیگه... شایدم کمتر :(
استرس!!!! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">