ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

رتبه کنکورم

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ق.ظ

دیشب یه بچه ها گفت گفتن ساعت 18 ولی  شب میزنن منم تا صبح خوابم نبرد که حالا پاشم ببینم نبینم چیکار کنم صبح پاشدم دیدم تو  واتس بچه ها دارن درمورد رتبه و اینا حرف میزنن یهو پاشدم و رفتم سر کامپیوتر بار اول زدم زد چنین داوطلبی وجود ندارد و من مردم بار دوم کد اشتباه است بار سوم خدایا چرا ....

ولی الحمدلله ولش کن 

دیشب خوابم که نمی برد هیچ از سرما هم یخ زدم 

مامانم صبح گفت در باز بوده من:| خب چرا درو باز میذارید یخ بزنم 

رتبمو دوست ندارم :( 

دعام کنید...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰

نظرات  (۶)

۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۳ کوتلاس صفر
رشته ت چیه؟ چند شدی؟
پاسخ:
ریاضی ام 
رتبه ام....
مریمی ما خودمونم محتاجیم به دعا...توهم دعامون کن...
منم دوسش ندارم...:(
پاسخ:
چشم
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۹ حسین مداحی
خب چند شدی؟بگو دیگه
پاسخ:
چهار هزارو اینها
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۳ حسین مداحی
زکی

پاسخ:
زکی چیه خب خونده بودم براش
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۷ حسین مداحی
خب خونده باشی.چهار هزار تقریبا دیگه میشه حالا نمیگم تاپ ترین رشته ها ولی خب بهترین رشته ها رو میشه آورد
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۶ احساس ِ غریب
بوووق سال پیش که ما کنکور دادیم

با رتبه ی هفت هزار هم بچه ها رشته ی ریاضی و شیمی  تو دانشگاه صنعتی قبول شدن

با این رتبه ت اگه انتخاب رشته ی خوبی داشته باشی میتونی یه رشته ی تاپ توی دانشگاه اصفهان یا صنعتی قبول شی

پاسخ:
من دوست ندارم رتبمو 
میدونم از صنعتی هم متنفرم 
اون رشته هایی که من می خوام بالا می خواد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">