ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

پاسخبرگ

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ق.ظ

کد داوطلب و میزنی کد ملی و سال تولد بعدش 

با دلهره عدد پایین رو میزنی و کلیک می کنی 

یهو می بینی نوشته پاسخنامه شما به دلیل پارگی و ... تصحیح نشد ...

این اتفاق ممکن بود برا من بیوفته 

ممکن بود خیلی بدتر از الان باشه 

الحمدلله

پ ن: سرکنکور اصلا برام مهم نبود برگ مو چروک و پاره کردم همینطوری سوالا رو جواب می دادم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱

نظرات  (۳)

۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۳ حسین مداحی
نه اتفاقا من خیلی آروم نشسته بودم آزمون میدادم.
تازه!
نیم ساعت اول آزمون دادم بقیه ش خواب بودم.
سلام مریم جان
موفق باشی خواهری
پاسخ:
ممنون
۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۲ احساسِ غریب
خوبی مریم؟
خبری ازت نیستا!!!
پاسخ:
نه خوب نیستم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">