ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

I'm going crazy

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ

حالم اصلا خوب نیست 

اصلا 

اصلا اصلا 

هر رشته ای رو می خونم به یه بن بست میرسم انگار برای من هیچ رشته ای تعریف نشده 

فعلا رسیدم به ریاضی و کاربرد ها 

پ ن: نمی دونم اون جمله ی عنوان از نظر قواعدی درسته یا نه 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۲

نظرات  (۱۴)

۰۲ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۳ حسین مداحی
رشته رو ول کنین.
ولی اون جمله ی بالا یعنی چی؟

پاسخ:
یعنی دارم دیوونه میشم اگه درست نوشته باشمش
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۶ حسین مداحی
او مای گاد.
من متوجه نمیشم چطوری تو کنکور هفت درصد زبون زدم؟
واقعا چطوری؟
ولی خب زیاد نگران انتخاب رشته نباشین.
به نظر من با دانشجوی اون رشته ها زیاد حرف نزنین.
رشته هایی که مد نظرتونه رو میگم!
پاسخ:
همونا گیجم کردن 
واقعا معنی crazy رو نمی دونستید????!!!
منم مثل تواُم...
نمیدونم چه رشته ای بزنم اصن...
پاسخ:
من هی یه رشته انتخاب می کنم هی منصرف میشم
سردرگمی :(((((((((
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۶ احساس ِ غریب
سلام دیوونه نشو مریم جان هرچی مصلحت باشه همون میشه،توکل برخدا کن عزیزم

درمورد عنوان پستت هم باید بگم هرچند اشتباه ننوشتی ولی درست ترش اینه که بنویسیI'm getting
 crazy
پاسخ:
به کار بردن going to رو کلا دوست دارم باحاله
آره منم همین طور...
پیش مشاور هم رفتم ولی بازم دو به شکم هنوز...
پاسخ:
من هنوز نرفتم 
آرزوم این بود که ریاضی و کاربردها میخوندم ولی متاسفانه مامانم نمی زاره:|
پاسخ:
اگه اطلاعاتی درمورد ش دارید بگید لطفا
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۸ حسین مداحی
من معنی اون لغت رو نمیدونستم.
از زبون بدم میاد
پاسخ:
من عاشق انگلیسی صحبت کردنم تو خونه احساساتمو انگلیسی میگم کلا
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۲ حسین مداحی
دیگه هرکسی تو یه شرایطی زندگی کرده
پاسخ:
شرایط اصلا تاثیر نداره 
من پنج سال تو یه مدرسه ی محروم تو یه محله ی محروم درس خوندم که اعلامیه هاش مال معتاد ها بود ولی از همونجا به خیلی جاها رسیدم و عاشق خیلی چیزا شدم 
شرایط و خودمون میسازیم 
( ببخشید من یه مدتیه حالم خوب نیست برای همین ج همه رو بد میدم )
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۸ حسین مداحی
نه جواب من رو که بد ندادید.
شرایط من طوری بوده که از هرچی غیر از ایران هست بدم بیاد.
من به خاطر اروپا خیلی چیزا رو از دست دادم.
من به خاطر زبان انگلیسی خیلی چیزا رو از دست دادم!
من به خاطر خارج و خارجی و...اینقد زجر کشیدم که از هرچی خارجیه بدم بیاد.
البته منظورم آدم نیست ها!
کلا میگم.مثلا دارم از لپ تاپ خارجی استفاده میکنم زجر میکشم.
دارم غذای خارجی میخورم بدم میاد.
دارم خارجی حرف میزنم بدم میاد.
شرایطم طوری بوده که اینجوری بشم.
ناچار بودم که اینجوری بشم.اینجوری شدم!
پاسخ:
آهان فهمیدم کاملا 
فکر کنم با این عقیدتون خیلی باعث پیشرفت کشور بشین اگه به خودکفایی یقین داشته باشین 
+پس کلا در حال زجر کشیدنید
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۶ حسین مداحی
درست مثل این میمونه که یه نفر که یه بار توی سرما یخ زده و به خاطر سرما مثلا دست ها و پاهاش قطع شدن یه روز سرد زمستونی بخواد تو یه خونه ی گرم بمونه.
این آدم دلش میخواد همه جا گرم باشه!
دلش میخواد خورشید رو بغل کنه.حتی آب شیر هم هم براش یه خورده سرده و از آب هم بدش میاد.
از نگاه به بیرون که باعث سرما میشه بدش میاد.
+شد آنچه نباید میشد
پاسخ:
یه عنوان انگلیسی فقط بودا :)
+میشود اگر بخواهیم 
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۷ حسین مداحی
بحث عنوان پست شما نیست که!
بحث اینه که من از انگلیسی کلا بدم میاد!
+خواستیم و نشد.مورد ما با مورد های شما فرق داره!
پاسخ:
میگم که چرت و پرت میگم الان زیاد تمرکز ندارم رو هیچی 
قاطی پاتی حرف میزنم
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۵ حسین مداحی
هیچ عیبی نداره!:)
من اطلاعات چندان دقیقی ندارم ولی فکر کنم با رتبه ی 2000-3000 بتونید ریاضی و کاربردهای شریف بخونید و البته مثل همه ی رشته های علوم پایه ی دیگه بازار شغلی جالبی نداره ... البته اگه علاقه و هوشش رو داشته باشی شغلشم به دست میاد:)))
در ضمن واقعا باید ریاضیت معرکه باشه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">