ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

بغض

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ

تو وضعیت واقعا بدی ام 

برام دعا کنید خیلی 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
م. ب.

نظرات  (۹)

سلام
انشا الله هر چه زود تر حالتون خوب شه وضعیت آرام و پر از آرامش
منم دعا کنید محتاجم
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۸ حسین مداحی
در رابطه با انتخاب رشته یا مسائل دیگه؟
پاسخ:
همه چی با هم 
این هم بگذرد ... :)))امیدوارم به زودی حالت خوب بشه:)))
زندگی بالا و پایین داره، واسه اینکه یاد بگیریم از روزای معمولیش لذت ببریم.
یعنی آخرش میشی معلم ریاضی؟
راستی این کد امنیتی رو که واسه نظرا هست بردار
پاسخ:
نمی دونم چطوری برش دارم 
آخرش میشم استاد ، کارمند بانک و اداره بیمه ، برنامه نویس ، پژوهشگر و معلم ریاضی 
من عاشق ریاضی ام :)
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۸ حسین مداحی
مریم خانوم برای برداشتن کد امنیتی برای ثبت و ارسال نظر میتونید برید به منوی تنظیمات/تنظیمات ساده/وسط صفحه کادر تنظیمات ارسال نظر.اونجا یه تیک داره که نوشته:برای جلوگیری از اسپم، کد امنیتی نشان داده شود.
 میتونید از اونجا تیک رو بردارید تا این کد امنیتی بره.
اما پیشنهاد من هم مثل بلاگ اینه که این رو برندارید.چون ممکنه از نظرات اسپم خسته بشید.

پاسخ:
ممنون برش داشتم 
اگه خسته شدم میذارم دوباره
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۸ حسین مداحی
هههه.هنوز هست!
پاسخ:
ذخیره نکرده بودم :/
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۴ حسین مداحی
هههه.
گمون کنم دیگه از دست رفتین
:دی
پاسخ:
من با گوشی میام کل صفحه رو ندارم و ندیدم اصلا گزینه ذخیره رو و فکر کردم مثل بقیه نرم افزار هاست که دکمه ذخیره نداره 
ریاضی درس شیرینیه و کمک میکنه ساختارهای مغز به سمت مبتکر شدن فرد تو حل مسائل فنی بره 
منم ریاضی رو دوست دارم و تو دبیرستان رشتم ریاضی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">