ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

هم اکنون حال من خوب است :)

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ
دیشب بد بود بد خوابیدم شایدم اصلا نخوابیدم صبح خودمو زدم به خواب و گفتم بیخیال هرچی کلاسه  
یه ساعت بعد رفتم برای کارای کلاس رانندگی توی راه هم همه ملت داشتن در مورد کنکور و اینا حرف میزدن . نمی دونم چرا ی دفعه این همه خانواده و افراد کنکوری زیاد شدن خداییش 
تو راه برگشت بازم حالم بد بود و مثل همیشه که کلی پیاده روی می کنم پیاده برگشتم تا حالم خوب شه چون تا حالا شده که حتی توی پیاده روی زده باشم زیر گریه و راه برم تا خوب بشم مردمم هرچی می خوان نگاهم کنن 
خلاصه مسیرو پیاده رفتم اما از توی کوچه پس کوچه و جاهایی که اصلا نرفته بودم یه کوچه های جالب و مادی های جالبی هم کشف کردم 
تو عکس زیر قرمزه مسیریه که من رفتم ابیه مسیریه که مردم با ماشین میرن 
مسیر
پ ن 1: I hate you
پ ن 2: جدیدا به این نتیجه رسیدم هرکی تو کنکور پولش بیشتره موفق تره درصورتی که قبلا نظرم چیز دیگه ای بود
پ ن 3: ریاضی آخرش انتخاب شد و حالم الان بهتره :)
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶

نظرات  (۶)

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۸ احساس ِ غریب
خداروشکر که بهتری:)
پاسخ:
ممنون
پ.ن2: اینا حقیقته شاهنامه افسانه س
پاسخ:
دقیقا
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۹ حسین مداحی
پ.ن2:
همین چند روز پیش به من یه حرف دیگه ای زدین.دقیقا برعکس همین.
خخخ
فکر کنم این خوب بودن حال تاثیر خودش رو گذاشته.
شایدم جوگیر شدین و به صورت مقطعی نظرتون عوض شده.
پاسخ:
یه بارم یه حرف دیگه زده بودم که من حالم خوب نیست و نمی دونم چی میگم این پ ن 2 هم تا حالا فقط رو یه نفر از اطرافیانم صدق کرده :)
و روی دو نفر از اطرافیانم دقیقا برعکس صدق کرده
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۸ حسین مداحی
پس چرا بر اساس این شواهد این نتیجه رو گرفتید؟
شواهد که نتیجه ی برعکس رو تایید میکنه!
پاسخ:
خب اعصابم از دست اون یه نفره خرد بود شدید
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۷ حسین مداحی
میگم که جو گیر شدید
:دی
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۳ فاطــــــــــــــمـــــه //
ولی من کسایی رو دیدم که برخلاف نظرت تو کنکور پول زیادی خرج نکرن و موفق تر از اونایی عمل کردن که میلیونی خرج کردن !
پاسخ:
همین نفری رو که میگی تلاششو مقایسه کن با اونایی که پردیس میرن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">