ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

ابگوشت پلو

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ

نهار امروزمون آبگوشت پلو بود !!

واقعا چیز مزخرفی بود هنوز حالم بده به خاطرش 

به زور خوردم 

مامانم اضافه ی آبگوشت هارو با برنج قاطی کرده بود تا حیف نشه مثلا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸

نظرات  (۹)

خخخخخ....
امان از دست این مامانا...هر چی بگی ازشون بر میاد...
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۸ احساس ِ غریب
آبگوشت پلو؟:|

خخخخ
گذشته دیگه..بهش فک نکن://
پاسخ:
نمیشه خیلی بد بود
میفهممت:///
من خودم از ابگوشت خوشم نمیاد چ برسه ب اینکه با برنج هم....
پاسخ:
من عاشق بعضی از آبگوشت هام البته
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۹ ✿شمیم زندگی✿
اه من میخوردم میمردم دورازجونت
پاسخ:
من فقط تحمل کردم
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۴ ✿شمیم زندگی✿
لینکم کنیدلینکتون کنم
وبمو دنبال کنیدوبتون رودنبال کنم
پاسخ:
لینک شدی
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۱ حسین مداحی
اتفاقا ننه ی من همیشه همین کار رو میکنه.
خیلی هم خوشمزه
پاسخ:
من اولین بار بود می خوردم خیلی هم بدمزه
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۴ حسین مداحی
البته خب شاید مامان شما چون برای اولین بار درست کرده خوب درست نکرده.
ولی من اتفاقا اون غذا رو خیلی دوست دارم.مخصوصا اینکه سبزی هم باشه
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۴ عــ ـاکـ ـف ...
oh oh!!
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">