ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

من ده سال قبل...

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۵ ب.ظ

این آدرس متن منه 

دوست داشتین بخونید و لایک کنید ....

http://timemachine.mihanblog.com/post/1487

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
م. ب.

من

نظرات  (۶)

لایکیدم:)
پاسخ:
ممنون 
قشنگ بود. رای دادم.
پاسخ:
ممنون
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۶ فرزانه رهبر
رای دادم
پاسخ:
ممنون
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۵ احساس ِ غریب
مریم برادرت کجاست مگه؟!کجا رفته؟!

درضمن لایکت کردم:)
پاسخ:
ممنون
اربیل
سلام.

رفتم و لایک کردم.
جالب بود.

در مورد سوالت؛
حقیقتش فرصت تایید و جواب دادن نمیشه ولی از این باب که پستها جنبه ی تحمیلی نداشته باشن و بقیه بتونن نظر یا پیشنهاد و انتقادی راجع ب پستها و موضوعاتش بنویسن اون قسمت بالایی رو باز گذاشتم.

پوزش بابت تاخیر.
پاسخ:
ممنون
اربیل ؟
چرا ؟
پاسخ:
یه مطلب میذارم بخونید 
کار و زندگی و اینا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">