ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

دلتنگی

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

تلاش برای دور هم جمع کردن دوستای قدیمی = بن بست

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۱
م. ب.

نظرات  (۸)

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۹ حسین مداحی
به نظر من نیازی به این کار نیست.
زندگی سرشار از تجربه های جدیده.
دوست ها هم جزوی از تجربه های ما هستن.
ما میتونیم گاهی که یک دوست قدیمی رو میبینیم با خوش رویی تمام از با اون بودن لذت ببریم و این لذت رو به اون منتقل کنیم.اما به نظر من نیازی نیست که حتما دور هم جمع بشن دوستای قدیمی.
به این فکر کنید اگر از در کنار یک دوست بودن لذت میبردید هیچوقت یک دوست قدیمی نمیشد و همین الان هم با هم بودید.
پاسخ:
من به اجبار ازشون جدا شدم 
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۱ حسین مداحی
خب شاید اونها از کنار هم بودن لذتی نمیبرن.
درسته؟
نکنه اونها هم به اجبار از هم جدا شدن؟
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۲ احساس ِ غریب
هرچی به ذهنت میرسه پست میکنی؟:))
پاسخ:
آری 
دوست دارم
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۱ رفیعه رجعتی
هرچی عم تلاش کنی و هماهنگ کنی با همشون،بازم اگ خودشون نخان،نمیشه!
میفممت:)
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۷ فرزانه رهبر
نمی دونم چرا بعضی وقتها این طوری میشه
ولی خیلی ناراحت کننده است
درکت میکنم
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۸ فاطمه صادقی
سلام...:)
ازین که احساساتت رو راحت مینویسی بهت تبریک میگم:)
شاد باشی..

یاعلی.
پاسخ:
یکی تبریک میگه 
یکی تایید می کنه چرت و پرت می نویسم 
چیکار کنم 
بنویسم
ننویسم
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۶ احساس ِ غریب
بیا منو بزن:))

آری دوست داری،خب مگه من چی گفتم؟:|

چرا همیشه حس میکنم لحنت تندِ:))
پاسخ:
ههه همه همین فکر رو می کنن 
حتی کسایی که میشناسنم دقیق 
نمی دونم چرا نمی تونم طور دیگه بنویسم
تو صحبت کردنم هم همین طورم 
من تا حالا با کسی تند حرف نزدم و نمی زنم لحن صحبتم اینه ولی چیزی تو دلم نیست
 
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۰ حسین مداحی
ولی خداییش من هرچقدر روی اون جمله که در جواب احساس غریب نوشتین فکر کردم متوجه تند بودنش نشدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">