ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

اسلام واقعی :)

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ

فیلم: استقبال کاربران خارجی از واکنش جالب پناهیان به درخواست یک دختربچه | پایگاه اطلاع رسانی رجا


http://www.rajanews.com/news/218657


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ انتشار یک ویدئوی جالب از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌های خارجی و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

هفته گذشته بود که «Elhaam magazine» کلیپی کوتاه از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان را با زیر نویس انگلیسی تدوین کرد و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. «Elhaam magazine» وبسایتی انگلیسی زبان است که هدفش را ترویج اندیشه‌های پیامبر اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) قرار داده و تصریح کرده است: «ما می‌خواهیم مسلمانان و غیر مسلمانان آمریکا به فهم بهتری نسبت به فرهنگ و اندیشه‌های اسلامی برسند.»

مشخص نیست که سخنرانی در چه مناسبتی انجام شده است. پناهیان بالای منبر نشسته و مشغول سخنرانی است که صدای یک کودک، سخنانش را قطع می‌کند. دختربچه‌ای خودش را پای منبر رسانده و به سخنران سلام می‌کند.کودک پس از آنکه پناهیان جواب سلامش را می‌دهد، می‌گوید: «بیام بالا؟»؛ همه مردم می‌خندند و سخنران می‌گوید: «بیا عزیزم!»؛ مردم صلوات می‌فرستند و کودک روی پای پناهیان می‌نشیند و کودک به او می‌گوید: «بخون!».

سخنرانی خیلی عادی و طبیعی ادامه دارد و دختربچه هم کم‌کم خودش را روی دست پناهیان جابه‌جا می‌کند. در آخرین نمایی که از سخنرانی می‌بینیم، کودک کاملا خوابش برده است، چند جوان می‌آیند و بچه را می‌گیرند تا پناهیان از بالای منبر پایین بیاید.

ویدئوی زیر را ببینید:


 

این ویدئو تنها در سایت یوتیوب حدود ۴۰۰هزار بازدید داشته و با نظرهای متفاوتی از سوی کاربران غیر ایرانی و حتی غیر مسلمان مواجه شده است. شخصی نوشته است: «من مسلمانم و به این ویدئو افتخار می‌کنم»، دیگری نوشته است: «صدای سخنران واقعا آرامش بخش است». شخص دیگری هم نوشته است: «این نمایش دهنده فرهنگ اسلام است».


📎📎 دانلود


http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1394/5/12/1152610_686.flv



لینک پیج استاد پناهیان





http://line.me/ti/p/%40det4786k

http://line.me/ti/p/%40det4786k

http://line.me/ti/p/%40det4786k

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳
م. ب.

اسلام

نظرات  (۴)

بسیار عالی...
البته بنده کلی1 رو قبلا دیدم... لذا دانلود نکردم... ولی از اطلاع رسانیتون برای مردم ممنونم...
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۱ احساس ِ غریب
لینک پیج  پناهیان خرابه

اون کلیپ رو هم دانلود کردم برم ببینم:)
پاسخ:
لینک پیجشون تو لاینه باید با گوشی باز کنید
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۶ احساس ِ غریب
چه قشنگ بود

ممنون بابتش:)
کلیپ جالبی هستش واقعاً
وعاظی رو دیدم که با لحن تند خطاب به مادرایی که بچه کوچیک دارن و خب صدای بچه شون تو مجلس پیچیده میگن مجبور نیستین بچه ها رو بیارید ولی آقای پناهیان فوق العاده هستن
خدا برای اسلام حفظشون کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">