ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

فیلم حمایت از تولید ملی (دیرین دیرین)

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ق.ظ

دریافت
حجم: 944 کیلوبایت

از کالای داخلی حمایت کنیم ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵

نظرات  (۵)

بنده شدیدا حامی تولید ملی هستم
الآن هم جی ال ایکس دستمه...
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۹ فرزانه رهبر
از خودمون حمایت کنیم
مهمانتان باشیم...
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۶ حسین مداحی
من خیلی دوست دارم از تولید ملی حمایت کنم ولی هیچوقت اجازه نمیدم یه عده احمق فرض کنن من رو!
یه گوشی جی ال ایکس داشتم که تنها خوبیش این بود که راحت از جیب در میومد اونم با قیمت خیلی گزاف.
به نظر من آدم اگه بره گوشی نوکیا بخره و به صهیونیست کمک کنه بهتره که به یه عده خائن بالفتره ی اینجوری کمک کنه.
پاسخ:
آره با جی ال ایکس موافقم 
ولی دیمو خیلی بهتر از اونه واقعا خواهر و برادرم دارن یه سالی چیزیشم نشده
حالا فقط گوشی نیست چیزای دیگه بازار خیلی داره بهش کم لطفی میشه

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۶ حسین مداحی
اتفاقا بعد از اینکه بعداز یک هفته گوشی جی ال ایکسم خراب شد یه دیمو خریدم که اون هم به یه هفته نکشید.
وقتی از سر و ته جنس میزنن مورد لعن خدا قرار میگیرن.
درست مثل داستان قوم حضرت شعیب که تو حدود آیه ی 180 سوره ی شعراء اومده که کم فروشی میکردن و خدا عذابشون کرده.
مطمئنم یه روزی امام زمان گردن خیلی از آدمای به ظاهر مسلمون ولی کم فروش رو خواهد زد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">