ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

خواهرم

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ

خواهرم یه تسبیح داره فیروزه ای که خاک تربت بهش وصله 

عاشق این تسبیحه 

دیروز وسط شلوغی داده به دست یه سربازای بالای ماشین تا متبرک کنه وقتی میاد پس بگیره یه نفر دیگه تسبیح رو میگیره و خواهرم بهش میگه تسبیح منه لطفا بدید

دختره میگه ( با صدای جیغ) نخیرم مال هرکیه اول گرفته مال منه 

خواهرم :| ینی چی خانم مال منه بهم بدید 

دختره : حالا وسط این شلوغی که مال منه نداریم مال هرکیه که اول گرفته مال منه این می فهمی 

خواهرم خانم لطفا بدید تسبیحمو 

( دختره رو یه دختر جیغ جیغو فرض کنید )

دیروز تا حالا دارم به این قضیه میخندم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰

نظرات  (۱۰)

دختر تسبیح ندیده خخخخ
مثه اونایی که میگن هرکی هرچیو پیدا کنه ماله خودشه
پاسخ:
دختره بزرگ بوده :)
اون قضیه هرکی هرچی پیدا کرده مال خودشه مال بچه هاس
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۲ احساس ِ غریب
:))

حالا آخرش تسبیح رو از دخترِ گرفت یا نه؟:))
پاسخ:
آره گرفت 
آخرش تسبیح رو پس نداد؟؟؟
پاسخ:
چرا پس داد
خب شما می تونید زیر پست های "فداک" بنویسید بد بود... :)))))
+
در هر صورت ممنون از حضور و نظر شما...
پاسخ:
وقتی خوبه بنویسم بد بود ?
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۳ فرزانه رهبر
یه دیوار بدید من سرمو بکوبم بهش ترجیحا کنج دار
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۱ ✿شمیم زندگی✿
عجب!!!
جای خواهرت بودم با مشت میذاشتم تو چشم طرف :))))
من اعصاب مذاکره ندارم :))))
پاسخ:
خخخخ اونوقت تا ی ماه عذاب وجدان داشت
من بش گفتم باید پنجه می کشیدی 

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۳ نیمه سیب سقراطی
منطق ـش داغونم کرد :))
پاسخ:
همه رو داغون کرده
چقدر خواهرت صبوره واقعا ... و چقدر اینجور آدما منفورن :|
پاسخ:
آره صبوره فقط برا من ....  :)
:::::دی
چه خلن مردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">