ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

یک عدد شعر...

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

داشتم نوشته های قبلی مو تو keep  می خوندم رسیدم به این شعر 

مال پارساله

نظرتون چیه در موردش?

به نظر خودم شبیه یه شعریه ولی نمی دونم 

شاید تا خواسته تقلید کردم 


این زندگی شیرین بود اما

زمان بد با من راه آمد 

زمین زیر سرم چرخید 

کاش فردا با تو می آمد 


من امروز را با تو درگیرم

با تو که نه فکرت که اینجا هست

آسمان هم با من بد تا کرد 

در قلبم انگار کمی امید هم هست



من آسمان را بد به زمین دوختم 

پیر شدم آخر نمیایی?

از سردرد هایم امروز فهمیدم

امروز هم پیشم نمیایی

م.ب.


پ ن : آیا اون موقع عاشق کی بودم ? یادم نمیاد :))

ولی سردرد داشتم از قرار معلوم 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۳

نظرات  (۹)

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۶ عزیز الله شهباز نسب
سلام. 
عاشق کسی نبودی 
فقط یکم دیونه بودی 
از نگاه خسته ofشدی 
زیر لب نوک قلم هوایی 
..... 
........... 
.................. 
پاسخ:
???? دو خط آخر ???
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۷ احساس ِ غریب
قشنگ بود:)

یعنی عاشق کی بودی؟!!!:))
پاسخ:
از بس هردفه عاشق یکی بودم خودمم نمی دونم
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۲ چشم به راهم ...
عاشق کی بودم یادم نمیاد!! .... عالی بود خخخخ
پاسخ:
طرف زیادی مهم نبوده هرکی بوده
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۵ عزیز الله شهباز نسب
دوخط آخر رو بیخی 
مهم  اینه که توعشقی 
ببین با تو ام عشقی 
نکنه از نگاه منم ofشی
که اون موقع هس که 
زیر لب نوک قلمم هوایی 
...... 
............ 
.............. 
پاسخ:
آر یو اکی?
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۰ لولا پالوزا
در قلبم انگار کمی امید هم هست :)
شایدم عاشق نبودی میخواستی یکی بیاد که عاشقش بشی؟!
پاسخ:
نه بودم 
می دونم
مگه عاشق شدن موقعیه؟؟؟؟!!
پاسخ:
آری یه موقعی یکی رو دوس داری بعد دیگه دوسش نداری 
میشه موقعی
پس اون عشق نیست...
دقیقا مثل ابن ملجم که روی زمین کسی رو بیشتر از امیرالمومنین دوست نداشتّ، آخرش هم خودش حضرت رو شهید کرد...
به این میگن دلبستگیّ، یا شیفته شدن... عشق این قدر محترمه که به هر دل بستنی نمیشه گفت عشق...
پاسخ:
خب اون رو که قبول دارم 
همین که نوشتم معلوم نیست عاشق کی بودم ینی عاشق نبودم 
بله، حق با شماست...
:)
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۹ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
خیلی شعر قشنگی بود.
عشق درونش هم یدکی بود.

(:
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">