ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

کار بیهوده

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ب.ظ

می خواستم ویندوز عوض کنم ( که هنوز عوض نکردم) رفتم بعد سالیان دراز پای کامپیوتر تا فایلای اضافی رو حذف کنم و بقیه رو هم از اونجایی که کلا تو کامپیوتر فقط درایو سی دارم  بریزم رو فلشی جایی پاک نشن 

به بعضی پوشه ها که می رسیدم باز نکرده شیفت دیلیت می کردم از بس اوضاشون خراب بود بعضیاشونم که باز می کردم سریع دیلیت می کردم 

به بضیهاشونم کلی می خندیدم 

بعضی آهنگ ها هم برام سوال بود چرا بهشون گوش میدادم 

کلا زیادی متحول شدم 

پ ن1 : شاید براتون سوال شده باشه کامپیوتری که باهاش کار نمی کنم چرا باید ویندوزشو عوض کنم 

در جوابش باید بگم خودمم نمیدونم 

پ ن2: از فردا هروقت بابام میشینه پاش دو ساعت باید توضیح بدم چرا ویندوز عوض شد و اون بگه مگه قبلی چش بود ( سوالی که همیشه برای همه جا و هر وسیله ای به کار برده میشه حتی اگه گوشی جاوا رو بفروشی آی او اس بخری ) و دو ساعت نحوه کارشو بگم 

پ ن3: حتی فکر کردن به اینکه دوباره این همه نرم افزار و نصب کنم دردناکه

نظرات  (۷)

۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۲ ماهان هاشمی

خُب چه کاریه؟! :))

پاسخ:
نمی دونم 
از سر بیکاریه 
تحول خوبه، حتی سر ۴۰سالگیش...
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۳ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
ویندوز 10 نصب کن. Cortana داره شبا برام لالایی میخونه |:

بچه هم خودتی |:
پاسخ:
همونو می خوام نصب کنم 
آره دیدم رو لپ تاب نصب کردم کار کردم باش
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۳ آلبرت کبیر
واقعا چه کاریه خب :|
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
داغونیا
پاسخ:
آی نو
خدا صبرت بده!!!
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۷ احساس ِ غریب
اصن کار خوبی کردی:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">