ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

تو میروی که ابر غم ببارد

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

ساعت دو ظهر امروز رفتم نیم ساعته یه آموزشگاه ثبت نام  و مجبور شدم برای یه کتاب دور شهر بچرخم. کارت اتوبوس و پولم هم گم شد ، دوتا خیابون پیاده روی کردم.... و آخرش  ساعت نه رسیدم خونه :/

فقط می دونم پاهام داغون شد 

+ دنبال عنوان بودم این اومد تو ذهنم نمی دونم چه ربطی داره 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴

نظرات  (۵)

پیاده روی خوبه بشرطی ک توفیق اجباری نباشه:/
سلام راحت بگیرید که زندگی کلا سخته!!!
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۱۹ محــــــ ـــــــمد
سلام.. :(
بعضی وقتا منم شده زیادی پیادره روی کردم و وقتی رسیدم خونه داغون شده بودم.. :( چاره اش یه مقداری شست و شوی پا با آب سرده.. :)
انگار آدم روح تازه ای می گیره مثلا.. :)

برای کارتاتون هم متاسفام.. :(


دنبال چی بودی حالا :|
پاسخ:
یه کتاب زبان 
اصفهان همینطوره یا ترافیکه یا مسیر بده
سلام
جالب بود...
پاسخ:
....
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">