ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

یه سوال

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ق.ظ

ما که دو سه ساله شدیم نظام قدیم اون نظام قدیم ها چی شدن الان? نظام قدیم تر از قدیم ، نظام قدیم قدیم ، نظام قبل قدیم ،... 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۹
م. ب.

درس

نظرات  (۷)

خخخخخخخخ
البته اجی فکر کنم بر عکس گفتی ما شدیم نظام جدید همین من 6 سال دبستان بودم.3 سال راهنمایی 3 سال دبیرستان و البته دیگه کنکور و پیش دانشگاهی نداریم.البته فقط واسه ی  ما فقط.
پاسخ:
من امسال کنکور دادم :)
من که دبستانم تا پنجم بوده نظام قدیم الان میشم
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۴ maede jooooooooooooon
ممنون میشم شماهم سربزنید
:-0
زمان ما نظام قانون جالبتری داشت ... شما چی خوندین رو نمیدونم :|
از بس که آموزش پرورش تغییرات داده این چند سال
پاسخ:
من امسال تازه کنکور دادم 
ما از نظام چیزی نمیدانیم D:
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۰ فاطمه صادقی
جدیدا هی دارن قدیمی میشن...
انقد ک این آموزش پرورش داره...
لا اله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">