ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

خسته شدم از دست بعضیا...

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ

 به این سایت حتما سر بزنید چون ج خیلی از پست هایی که این روزا داره پخش میشه رو میده 

توی واتس آپ هم هر روز مطالبشو میذاره

پ ن: خسته شدم از دست شایعه پراکنی و نادانی  بعضیا

شایعات




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۵
م. ب.

شایعه

نظرات  (۴)

۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۰ حسین مداحی
این پست رو من تو فیس نما کپی کردم به بهونه اینکه تبلیغات محسوب میشه مسدودم کردن
پاسخ:
تبلیغ?! 
حالشان خوبه?
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۹ حسین مداحی
نمیدونم خوبه یا نه ولی خب فعلا سه روز مسدودم.
ولی من دارم پیگیری میکنم که حالشون رو جا بیارم بی دلیل کسی رو مسدود نکنن
پاسخ:
کسی مگه از این راه پول در میاره که تبلیغ باشه مسدود نشم? :-?
۲۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۱ حسین مداحی
نه خب فیس نما به ازای تبلیغات پول دریافت میکنه و وقتی کسی میخواد تو اونجا تبلیغ کنه باید یه بهایی رو بپردازه.
البته راه های دیگه ای هم به غیر از پول دادن هست برا تبلیغات.
نمیدونم با چه عقلی فکر کرد که این پست تبلیغاته؟
۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۸ پریــــناز
واقعا بعضیا مسخره کردن همه چیو حرمتم سرشون نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">