ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

خنده هام داره یادم میره

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ق.ظ

فقط دلم می خواد یه روز از خواب پاشم ببینم همه چیز خوبه همه چی درسته و شادم ....

همین 


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۲۷
م. ب.

لبخند

نظرات  (۵)

۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۷ حسین مداحی
همین اتفاق هم خواهد افتاد
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۱ احساس ِ غریب
برای روزهای خوبت دعا میکنم،روزهای خوب تو ربط عجیبی دارند به حال خوب من:)

عیدت مبارک مریم جان

ان شالله شادی از خدا عیدی بگیری:)
پاسخ:
ممنون
سلام مریم جان
من که نفهمیدم توریست بودن یا تروریست ولی از آشناییت خوشحالم : ))
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۷ احساس ِ غریب
مریم آهنگی که توی پست پایینت بود خیلی قشنگ بود گذاشتمش توی پستم

راضی باش انتخابتو کش رفتم:))
پاسخ:
خودم که نخوندمش که راضی باشم گذاشتمش که بقیه استفاده کنن خب:)
۲۸ تیر ۹۴ ، ۲۱:۵۶ احساس ِ غریب
آپ نکردی امروز!

خوبی؟!!:)
پاسخ:
زیاد نه حالم بهتر شه می نویسم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">