ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

به اصطلاح توبه ی من

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ
تا قبل از حدود های وسط ماه رمضان همه چیز خوب بود ناراحت بودم گاهی مواقعش ولی با چند کار رویش به اصطلاح مرهمی می گذاشتم 
دعوت شدم به یه اعتکاف کاملا نا خواسته 
دنیای اونجا با دنیای من کاملا فرق داشت 
کاملا 
ادمای اونجا طور دیگه بودن 
گریه کردم اونجا ولی ترسیدم توبه کنم و مثل همیشه  به عمل نکشه 
بعد اعتکاف بیشتر آهنگ هام حذف شد فیلم های زبان اصلیو با صحنه  فراموش شدن و قطع رابطه کردم با خیلی ها 
حافظه ی گوشیم پاک شد 
الان کاملا حالم بده 
فکر کنم مال هموناس 
تغییر ناگهانی توی وضعیت زندگیم 
توی رفتارم 
توی گناه نکردن 
+ اللهم فک کل اسیر
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۴
م. ب.

توبه

نظرات  (۲)

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۹ حسین مداحی
ان شاءالله رو به بهبودی
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۶ احساس ِ غریب
سلام مریم جان

همیشه گناه رو باید یکهو ترک کرد چون اصلا این هیچ مجوزی برای گناه کردن وجود نداره...

پس سعی کن با حال الانت بسازی تا کم کم طعم اصلی تغییرات رو بچشی:)

و تواصو بالصبر:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">