ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

همینجور الکی یادبود خاطرات !

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ب.ظ
یه مدتی که لاین خیلی شلوغ بود 
هر مطلبی میذاشتم یکی نظر میداد یکی دیگه میومد جواب نظر اونو و میداد و اینا برا پست های بقیه ام همینطور بود 

کلی با یه دوستام بحث کردیم باهاشون که چرا نظر های بقیه رو می خونید و اینا و کلا یه قضیه ی طولانی بود برا خودش تا قانع شدن 
الان اومدم اینجا دوباره نظرا بقیه رو بقیه می خونن 
هیچ قانونی نیست که نباید نظر های بقیه رو نخونید ها ولی خب یه جوریه به نظرم 
ولی بخونید طوری نیست:)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹

نظرات  (۳)

به نظر من یکی از قشنگیای وبلاگ نویسی اینه که اول بشینی پست رو بخونی بعد نظرات رو
بعدشم چه اشکالی داره رو نظر بقیه هم نظر بدی یا جواب بدی
شمام اگه نمیخوای جواب بعضی سوالا رو بدی خب نده اجباری نیست
محترمانه بگو نمیخوام جواب بدم
کسی هم حق اعتراض نداره چون اینجا وبلاگ شماست
پاسخ:
نه واقعا هدفم از نوشتن این مطلب این نبود 
چون یادم افتاد نوشتم 
پاسخ شما رو هم نوشته بودم 
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۳ حسین مداحی
این چیزی که میگم نظر شخصی خودمه:
من توی دنیای مجازی هدفم از اینکه یک مطلبی رو میزارم اینه که یه چیزی یاد بگیرم.یعنی یه چیزی به دانسته هام اضافه بشه.
خب حالا اون پستی رو که خودم گذاشتم که میدونم چیه.پس چجوری میخواد به دانسته هام اضافه بشه؟
یکی از راه هاش همین نظر گذاشتن بقیه است.نظرات بقیه رو میخونم و ازشون چیزهای خوب یاد میگیرم.
حالا ممکنه یکی بیاد و تو نظرات یک حرف غلط رو بزنه.من که با توجه به اینکه ممکنه در اون رابطه اطلاعات چندانی نداشته باشم ممکنه حرف غلط طرف به نظر درست بیاد.
ولی اگر یک نفر بیاد و نظر اون فرد رو نقد کنه و غلط بودنش رو اثبات کنه بهتره چون اون موقع من یک چیز درست تر رو یاد گرفتم و اگر این سلسله همینجوری ادامه پیدا کنه من همینجوری یک چیز درست تر و درست تر رو یاد میگیرم.
به نظر من اینکه افراد نظر همدیگر رو بخونن و نظر خودشون رو نه تنها در مورد مطلب اصلی بلکه در مورد نظرات بقیه ابراز کنن خیلی خوبه.
در ضمن خیلی از دوستی ها و آشنایی ها که میتونه یک فضای خیلی خوب و مثبت و صمیمی رو ایجاد کنه در بستر همین نظرات شکل گرفته.
به طور مثال شیش هفت نفر که توی وبلاگ همدیگه نظر میزارن میتونن با همدیگه دوست باشن.

پاسخ:
آری اینم هست 
ولی تو لاین قضیه کلا برعکس بود 
فقط یادم افتاد به اون موقع ها این مطلب و نوشتم
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۵ فرزانه رهبر
چون گفتی نظرات بقیه رو توس وبلاگت نمی خونم؛)
پاسخ:
نوشتم زیرش بخونید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">