ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

مشهد :)

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ

امروز طی یک حادثه به کمک رانندگی زیبای بابام تو قم و آب جوش دست مامانم پام جزغاله شد و سه تا دایره ی خشگل هم مرکز روش تشکیل شد اولی پوست جمع شده دومی پوست به رنگ بادمجونی و سومی قرمز 

و بعد از دو ساعت رفتیم تو یه شهر خیلی جالب پانسمان کردیم 

کلینیکش خیلی قدیمی بود و مسئول داروخونش پرستار هم بود 

ترازوی توی کلینیک هم از اون ترازو هایی بود که باهاش گوسفند وزن می کنن ( من فقط در این حالت دیدم این ترازو ها رو ) 

الان هم تو را مشهدم و تا چند ساعت دیگه از گرما کلا می سوزم اگه نرسیم

+تو هشت ماهگی ام هم به دلیل آرام  سربه زیر بودن زیاد دستمو می کنم تو کتری آب جوش و پوستشم از قول مامانم ور میاد کلا 

الان دست و پای چپم با هم ست شدن 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸

نظرات  (۹)

ای بابا اگه میای مِشَد یه سریم به من بزن:)اصن بیا کلن خونه ی ما:)
پاسخ:
اصلا دو روز می مونیم 
ممنون از دعوتت:)
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۵ احساس ِ غریب
سلام مریم جان،پس این روزها که نیستی  بخاطر اینه که داری میری مشهد؟:))

التماس دعای ویژه عزیزم

بیشترم مراقب خودت باش اینقدر نقش و نگار نزن رو بدنت:))
پاسخ:
چشم
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۴ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
اوخ! سوختی!

فکر کنم از بریدگی بیشتر درد داشته باشه (اون شکلک تلگرام که دندوناش معلومه، اما اینجا نیست)
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۹ ماهان هاشمی
بلا به دور! :))
زیارتتون با معرفت...
بنده رو هم دعا کنید...
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۶ فرزانه رهبر
وای من تصور کردم خیلی اوضاع خرابه یه چیزی تو مایه های جهنم
اینا آیات عذاب بود یا شرح حال؟
پاسخ:
وضعیت خرابه :)
خو مواظب باش عزیز من 
البته خودمم تجربه کردم پس مواظب نباش D:
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۴ آلبرت کبیر
منم یه بار یه سیخ داغ با دستم گرفتم و دستم به فنا رفت :|
اره اره سوختگی خیلی بده:(
من تو یکماه قبل قسمتی از دستم سوخت اصن نابود شدم تا خوب شد:|
دردش بسی زجراور بود!
پاسخ:
آلان از من عفونت کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">