ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

I Hate You

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ

who say that headache made up of

"head" and "ache"

 "it made up of "hate

 I hate  headache

M.B.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵

نظرات  (۷)

۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۶ نفس سادات ......
من زبانم تا این حد خوب نیست
چند تا کلمه رو فهمیدم: گفتن/سر درد/کلاه/
و بقیه اش هم هیچی نفهمیدم.
گفتی سردرد داری؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نوشتم 
کی گفته سرد درد از سر و درد تشکیل شده 
از تنفر تشکیل شده 
من از سردرد متنفرم 

آره میگرن دارم
پس حسابی هم دردیم.

و کاملا با نوشته موافقم.
پاسخ:
اره دو روزه سردرد دارم
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
چرا فارسی نمی نویسی من زبانم زیر خط فقر بابا
پاسخ:
چون تو انگلیسی تنفر شبیه سردرده 
ترجمش تو یه نظرات نوشتم 
خوب شد که ترجمه کردین وگرنه الان سبز میشدم.
پاسخ:
سبز میشدم ینی چی
یعنی حالم بد میشد.
سلام خوش حال میشم به وبم سر بزنی اجی.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">