ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

ღ سـِـفــیِــد ღ

جایی برای بیان دلتنگی هایم

آخرین مطالب

درد... :(

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۵ ب.ظ

خب به سلامتی علائم میگرن چشمی کم کم داره ظاهر میشه 

خدا به خیر کنه 

سردرد ها کم بود چشمامم اضافه شد

پ ن : دعا کنید ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۵

نظرات  (۹)

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۹ لولا پالوزا
خدا نکنه :(
میگرن چشمی البته نشنیده بودما
ولی چون خودم باهاش درگیرم دوس ندارم واسه هیشکی پیش بیاد:((
پاسخ:
منم نشنیده بودم 
امروز رفتم برا چشم درد هام بخونم ببینم چمه دیدم همچین چیزی هم هست 
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۴ آلبرت کبیر
کلا این چیزا خوب نیس ... بیماریو میگم :|
سلام
تبریک
سلامتی بده خدا بهتون
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۷ لولا پالوزا
من بیشترین تاثیر سردردام روی گوشامه تعادلمو بهم میزنه و دنیا گیج میخوره... :(
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۲ ماهان هاشمی
براتون آرزوی سلامتی دارم! :)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵ احساس ِ غریب
چی شده مریم جان

دردت نبینم خواهرکم:(

الهی به حق همین روز عزیز خیلی زود خوب بشی

راستی روزت هم مبارک دختر بلا:)
پاسخ:
نوشتم که چی شده :)
ممنون
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۰ محمد محمدیان
روز دختر بر شما دختر خوب ایرانی مبارک
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۶ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
نمیدونم چی ان اینا. ولی خب خوب میشی. یکی از قدرتمند ترین قدرت های دنیا تلقینه. فکر کنی خوب شدی خوب میشی.
پاسخ:
ان شاءالله هیچوقت نفهمی چی اند 
به تلقین اعتقاد  دارم 
ممنون 
مسخره ترین چیزه!!
سریع پزشک رو پیگیری کنید که مزمن نشه!

سلامت باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">